torsdag 25. august 2011

Mitt kreative selvportrett

I denne oppgaven skulle vi lage en kreativit selvportrett, 
som ikke var fotografi. Brukte en del tid på å finne ut hvordan jeg 
skulle gjøre det, om jeg skulle tegne eller klippe og lime og lage noe 
morsomt ut av det. Valget ble at jeg skulle tegne.
Først måtte jeg finne ut hva som beskrev meg og det jeg liker 
best. Så jeg begynte å tegne litt forskjellige ting og satte alt sammen 
tilslutt. Fargene på bildet ble ikke helt bra, siden jeg tok det med mobilen,
men ordentlige bilder kommer så fort skanner er i orden!


Dette ble resultatet:




 Tanken bak motivene på bildet:

Noter - Jeg elsker musikk, det er en del av livet mitt

Fargeblyant - Glad i å tegne og farge, noe jeg gjør så og si hver dag!

Maggie Simpson - The Simpsons er fra min yndlings tv-serie

Malepensler - Liker å male, gjorde det hele tiden før med min bestemor

Sløyfer - Den beskriver meg mest, jeg elsker mote!

Jenta - Beskriver meg, en enkel og blid jente






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar