fredag 4. november 2011

Obligatorisk oppgave 03 - Illustrasjon

Jeg valgte sangen Calling All The Monsters, som handler om Halloween og monstre. Det var ikke så vanskelig å finne inspirasjon til illustrasjonen.  Halloween er noe jeg har ‘’feiret’’ hvert år, så her var det bare å bruke fantasien og kreativiteten. Så jeg tenkte at jeg måtte ha med gravsteiner, monstre, fullmåne, spøkelser, tåke og selvfølgelig et skummelt hus.

Jeg lagde bare én skisse til denne, og det var fordi jeg visste hvordan jeg ville ha det, monstre som danser foran et spøkelseshus.

Jeg likte veldig godt denne oppgaven. Det er mye kreativitet og fantasi å bruke. Jeg brukte ikke lang tid på illustrasjonen, fordi jeg visste nøyaktig hvordan jeg ville ha det. Med tanke på det det er Halloween, så skal det være mye farger, og jeg syns det mangler litt mer forskjellige farger i tegningen. Hadde jeg fått inn litt sterkere farger, så hadde den blitt mye bedre.

Link til sangen:  China McClain – Calling All The Monsters
http://www.youtube.com/watch?v=bmSpn3EnsE0


Tegningene:










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar